Verbinding geeft Kracht

Samen sta je sterk! Met elkaar zitten wij in een groot netwerk van organisaties, initiatieven, verenigingen, stichtingen en jullie, de coördinatoren vrijwilligerswerk. In dit netwerk zit een schat aan kennis, ervaring, enthousiasme en visie. In dit jubileumcongres zetten wij dit netwerk in en nemen jullie mee in de laatste ontwikkelingen in ‘vrijwilligersland’. Wij laten je nadenken over jouw functie en op welke manier je samen nog sterker kunt worden. Met een blik naar toekomst. Met een blik op jouw toekomst. Laat je inspireren door onze sprekers en doe mee met twee werksessies. En laten wij vooral niet vergeten dat het ook een feestje is. AGORA bestaat 30 jaar! Een feestje is geen feestje zonder vermaak. Theater, muziek en uiteraard een heerlijke lunch horen hierbij. Joost van Alkemade, directeur NOV is dagvoorzitter.

Lees hier de informatie over de sprekers.

Lees hier de informatie over de werksessies.

Klik hier voor het programma.

Je kunt je niet meer aanmelden voor het congres. Er zijn geen plaatsen meer beschikbaar.

beeldmerk def

Wanneer?
Donderdag 14 november 2019 van 10.00 tot 17.00 uur

Waar?
Kanaal30
Kanaalweg 30
3526 KM Utrecht
Achter het pand van Kanaal30 is volop gratis parkeermogelijkheid!

Kosten?
€ 95,- voor AGORA leden en € 145,- voor niet-leden (inclusief lunch en gratis parkeren). Ben je geen AGORA lid, meld je dan voor 1 oktober aan als lid, dan ontvang je € 50,-- korting op congres deelname.
Je betaalt m.i.v. het eerstkomend kalenderjaar (januari 2020) het volledig jaarlidmaatschap van € 135,--.

Annuleringsvoorwaarden

De inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleer je tot vier weken voor aanvang van het congres, dan brengen wij € 50,00 p.p. aan administratiekosten in rekening.
​Meld je je binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kun je bij verhindering ook een vervanger van je inschrijving gebruik laten maken. Bij verhindering kun je je altijd laten vervangen door een collega. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op.

Portretrecht
Tijdens dit congres kan het zijn dat er foto’s gemaakt worden of gefilmd wordt. Wij willen je wijzen op je portretrecht. Indien je niet in beeld wilt komen, dan kun je dit melden bij de ontvangstbalie op de dag van het congres.

adsysco     adsysco

adsysco      adsysco