Secretariaat Brenda Leenders: 06 - 51382718

We zijn heel blij om jullie te kunnen meedelen dat AGORA-beroepsvereniging een samenwerking is aangegaan met AdSysCo en Pro-Feel.

Van oudsher is AdSysCo automatiseerder en inmiddels een kenniscentrum geworden als het gaat om het creëren van nieuwe oplossingen binnen de zorg en welzijn.

Pro-Feel levert een bijdrage om te innoveren en te vernieuwen in het sociaal domein. Professionals krijgen hier een podium om contacten te leggen, te netwerken en bij elkaar ‘in-de-keuken-te-kijken’, om zo een bredere visie te krijgen op dienstverlening aan de burger.

ADSYSCOpro feel

De samenwerking tussen deze twee partijen zorgt ervoor dat AGORA-beroepsvereniging straks op het gebied van “digitale verbindingen” mooie stappen kan gaan zetten en  jullie (de voor ons zo belangrijke leden) meer betrokken worden bij de activiteiten van onze beroepsvereniging.

Op 7 november tijdens het AGORA-congres zullen we de samenwerking officieel aftrappen met een Kick-off, maar voor die tijd organiseren wij al gezamenlijk activiteiten.

Om een eerste invulling te geven aan de kerngroepen, het netwerken en voor iedereen inzichtelijk te maken hoe AdSysCo en Pro-Feel werken en wat dit voor ons als AGORA-beroepsvereniging betekent, organiseren we gezamenlijk 5 Meet & Greets. Deze Meet & Greets zijn bedoeld voor AGORA-leden en worden door AdSysCo kosteloos aan ons en dus aan jullie aangeboden!

• Donderdag 5 oktober De Gastfabriek Alkmaar, regio Noord Holland

• Dinsdag 10 oktober of In de Roos ’s-Hertogenbosch of Werkwarenhuis ‘s-Hertogenbosch, regio Zuid

• Donderdag 12 oktober Giftcity City Café Zwolle, regio Noord

• Dinsdag 17 oktober Cuzina met Stichting Rotterdam Kookt (is gehuisvest in gebouw De Ooievaar), regio Zuid Holland en Zeeland

• Donderdag 26 oktober De Postkamer, Nijkerk, regio Midden

Aanmelden (minimaal 1 week van te voren i.v.m. catering) kan via het aanmeldformulier.

Voor meer informatie en het dagprogramma zie het pdf bestand: pdfInfoMeetGreet_v4.pdf

November 2017
M D W D V Z Z