Vrijwilliger levert positieve bijdrage aan het (onvrijwillig) ‘patiënt zijn’

Vrijwilliger levert positieve bijdrage aan het (onvrijwillig) ‘patiënt zijn’‘Patiënt zijn’: daar kiest niemand vrijwillig voor. Ook niet in het Martini Ziekenhuis met26.000 opnames en 380.000 polikliniekbezoeken per jaar. Maar door de patiëntcentraal te stellen en samen met vrijwilligers, huisartsen en andere zorgverleners debeste zorg te bieden, wordt het langdurig of kortdurig verblijf wél zo aangenaammogelijk gemaakt. De 300 vrijwilligers waarop het Martini Ziekenhuis kan rekenenzijn hierbij onmisbaar. Onmisbaar als gastheer of gastvrouw, onmisbaar alsluisterend oor op de verpleegafdeling en onmisbaar in de geestelijke zorg.

De ambitie van het Martini Ziekenhuis om de best mogelijke service te verlenen aande gasten van het ziekenhuis zorgt ervoor dat de vrijwilligers ook op de juisteondersteuning kunnen rekenen. Hospitality-, gastvrijheids- en gesprekstrainingenzorgen ervoor dat gasten op de juiste wijze ontvangen worden. En zeg nu zelf: zo’n warm welkom en oprechte aandacht wens je toch iedere patiëntvan ieder ziekenhuis toe?

Best-Practice---Martini-Ziekenhuis---Agnes-Meerman-.pdf

Flyer---Martini-Ziekenhuis---Vrijwilliger-levert-positieve-bijdrage.pdf