Secretariaat Brenda Leenders: 06 - 51382718

Post HBO-studie Innovatief Vrijwilligersmanagement

De opleiding is ontwikkeld door het Centrum voor Arbeid & Organisatie van Hogeschool Utrecht in nauwe samenwerking met AGORA, landelijke beroepsvereniging vrijwilligerswerk. Colleges, gastlessen en workshops worden verzorgd door meerdere deskundigen uit het werkveld. Gezien de grote belangstelling zal er naar verwachting in oktober opnieuw een startmoment zijn voor deze opleiding. Meer over de Post HBO Opleiding vind je hier

AGORA leden hebben een streepje voor, als AGORA lid ontvang je een korting van 100 euro. Vermeld op het aanmeldformulier dat je lid bent van AGORA.

Vrijwilligers vormen in veel organisaties een wezenlijk onderdeel van de dienstverlening. Het vrijwilligersmanagement heeft zich de afgelopen jaren binnen veel organisaties sterk geprofessionaliseerd. Toch hebben vrijwilligersmanagers behoefte aan verdere ontwikkeling van hun vak. Dat verklaart mede het grote aantal aanmeldingen voor de opleiding.
De makers van de opleiding zijn ervan overtuigd dat het vrijwilligersmanagement hierbij niet alleen de huidige werkwijzen moet aanpassen maar vooral nieuwe wegen moet durven in te slaan. De opleiding levert een bijdrage aan de verdere professionalisering van de vrijwilligersmanager en de innovatie van het vrijwilligersmanagement in het algemeen.

Download hier de brochure: Post HBO-studie Innovatief Vrijwilligersmanagement

Augustus 2018